mandag den 20. marts 2017

Stadig kærlighed ved 1. kapitel


 
Læst og anmeldt for Lovebooks.dk

Ja, jeg må indrømme at, at jeg stadig er vild med Maya Banks måde at skrive og forføre sine læser på. Jeg læste det første bind i "Slow-burn" serien "Pas på mig" da den udkom forrige år, også som en anmelder-udgave fra Lovebooks. Dengang skrev jeg i min anmeldelse at jeg aldrig før havde læst en bog skrevet af Maya Banks, men blev forelsket i hendes måde at skrive på, så kærlighed  fra 1. kapitel. Og jeg må indrømme, at jeg stadig er vild med hendes bøger, fantastisk blanding af spænding, romantik og en lille smule erotik. Og i denne var det noget begrænset med erotikken. Men fint nok med det. Tilpas. Jeg glæder mig meget til at læse Maya Banks nye serie, som snart udkommer, forhåbentlig med samme blanding af spænding, romantik og så lidt erotik. Jeg var i en boghandel til bogudsalg og der var der % på ikke nedsatte bøger, jeg var så heldig at finde både "Beskyttet af dig" og "Endelig sikker" så de kom med mig hjem. Jeg var ikke kommet igang med at læse, da jeg fik en gratis anmelderudgave som E-bog af Lovebooks. Så jeg har nu læst bind nr 3, før bind nr 2. Og det er synes ikke at være noget i vejen med. Så nu må jeg igang med "Beskyttet af dig" 

I "Endelig sikker" møder vi endnu engang en af agenterne fra DSS Security. 
Zack havde mistet sit livs kærlighed, han var kommet hjem efter et skoleophold, og fundet ud af at hans kæreste var forsvundet, som sunket i jorden. Og havde lidt opgivet at finde hende igen, indtil han en dag ser et maleri på et galleri, motivet var fra et sted, som kun Zack og Gracie kendte til. Og ganske rigtigt er det Gracie der er kunstneren. Men deres første møde bliver langt fra behageligt. Hun tror at det var ham der forrådte hende for år tilbage. Og hendes dengang telepatiske evner er nu væk. Pga af det hun dengang blev udsat for, og som hun så bestemt beskylder Zack for. DSS har fjender og straks er Gracie et mål for hævn. 
Vil de kunne beskytte hende? Og vil hun nogensinde forstå, hvor uskyldig Zack er? Og kommer han nogensinde til at erklære Gracie sin kærlighed og vinde hendes tillid tilbage?

Stadig kærlighed fra 1. kapitel. ❤️❤️❤️❤️❤️ får denne roman af mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar