torsdag den 15. december 2016

Bridget Jones's baby

 Læst og anmeldt for Lovebooks.dk

Den evig og altid kaotiske Bidget er tilbage. Hun elsker sit arbejde som tv-producer og sit singleliv, men er alligevel vild med mænd. Hendes mor er ganske utålmodig efter at blive mormor. Bridget har bestemt ikke travlt på det punkt. Som altid oplever vi Bridget i skøre, sjove og pinlige situationer. Efter at have fjumret rundt mellem hendes mænd i livet, opdager hun, at hun er gravid. Vi følger Bridget igennem en ikke helt normal graviditetsforløb. Selvfølgelig fyldt med ups'er og hvor Bridget ret tit stiller sig spørgsmålet " Hvad ville Dalai Lama gøre?" Og hvordan skal det dog gå med kaotiske Bridget mellem de selvtilfredse mødre. Og så det store spørgsmål " Hvem er faderen." Som vanligt for Bridget, er intet som det burde være.  

Det er mit første møde med Bridget Jones i skrevet form. Man får et godt grin med Bridget. Men må indrømme, at jeg er mest til Bridget Jones på film. Jeg havde lidt svært ved at blive fanget af historien. Jeg vil give "Bridget Jones''s baby" ❤️❤️❤️ ud af 5. Man skal virkelig være Bridget Jones-fan for at elske denne roman. Og der er jeg ikke helt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar