onsdag den 28. oktober 2015

"Mærket for livet" af Emelie Schepp. Måtte bare læse den!


Efter at have læst og anmeldt "Hvide spor" af Emelie Schepp. Måtte jeg bare læse denne roman "Mærket for livet" hvor man første gang møder anklageren Jena Berzelius og politifolkene på politistationen i Norköpping.

Jeg var så heldig at finde romanen på e-Reol, og det er virkelig alletiders at læse e-bøger.

Her er min anmeldelse af "Mærket for livet" af Emelie Schepp.
 af A H Jeppesen, 22. oktober 2015
Denne bog måtte jeg bare læse. Efter at jeg havde læst "Hvide spor" måtte jeg bare vide noget mere om Jena Berzelius og om hvorfor hun var som hun var. Chefen for Udlændingestyrelsen bliver fundet skudt i sit hjem og de eneste beviser peger påsat mordet er begået af et barn. Politiet i Norrköping bliver sat på sagen sammen med anklageren Jena Berzelius som forundersøgelsesleder. En sag hvor Jena er, via dæmoner fra sin barndom, personligt involveret. En ret spændende roman om en ret uhyggelig underverdenen i den Svenske skærgård. Om organisering af illegale flygtninge, som sjælendt overlever. Om træning af forældreløse børn, der bliver små mordere. Stor ros til Emelie Schepp som fanger mig i hendes fortælling, jeg har haft svært ved at lægge bogen fra mig. En rigtig tidsrøver. Jeg glæder mig til at læse de næste fortsættelser om Jena Berzelius. En super spændende roman jeg varmt vil anbefale alle krimifans. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ fra mig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar